poniedziałek, 23 stycznia 2017

Let's do this!


Cześć wszystkim! 

Nazywam się Ania, mam 18 lat i rozpoczynam swoją przygodę z  blogiem. To nie jest mój pierwszy blog, kiedyś już prowadziłam jeden, lecz to było daaawno temu i nie było to nic ciekawego ;)


Mam zamiar pisać tu głównie o rzeczach związanych głównie z urodą, fryzjerstwem (uczęszczam do technikum fryzjerskiego), ale czasem wstawię tutaj cos lifestylowego ;)

Nie wiem jak potoczy się moja przygoda z pisaniem, ale jestem dobrej myśli. Mam nadzieję, że przekaże Wam trochę mojej wiedzy, ale i także, że czegoś nauczę się z innych blogów. 

Swoją przyszłość mimo wszystko wiążę bardziej z kosmetyką niż z fryzjerstwem, ale myślę że do tego będę nawiązywać w kolejnych postach. 

Długa droga przede mną, ale mam nadzieję, że dam radę.
Życzcie mi powodzenia.


Pozdrawiam, A.


1 komentarz: